Při překonání každodenních výzev vynakládají malé děti nesmírné úsilí a odhodlanost. V době, kdy se sportovci z celého světa letos v létě setkávají v Londýně u Letních olympijských her, prožívají děti podobné nadšení při svých pokusech „co nejlépe si hrát“ v obývacích pokojích nebo na zahrádkách na celém světě. Pampers, nejprodávanější značka dětských plenek na světě, v rámci celosvětového partnerství společnosti Procter & Gamble s Mezinárodním olympijským výborem u příležitosti Olympijských her v Londýně 2012 projevuje uznání úsilí dětí na celém světě a nabízí rodičům dokonale padnoucí plenky, které pomáhají dětem si hrát.

Pampers, ubrousky, malý dobrodruh
Foto: Pampers

Děti a olympionici projevují navzájem stejné nadšení: snaží se dosáhnout svých maximálních možností, touží volně se pohybovat a potřebují to správné “vybavení”, aby ve své disciplíně vynikali. Rodiče se snaží dívat na svět očima svého dítěte a chápat jeho potřebu si každý den hrát co nejlépe, tak mohou lépe podporovat touhu svých dětí učit se a růst! Pampers nyní spustí interaktivní kampaň pro rodiče a děti na celém světě s názvem “Hřiště Pampers”, která bude oslavou nekonečných způsobů, jakými si děti hrají. Na lokální úrovni tento koncept představí online iniciativa „Hřiště Pampers“ na internetové stránce www.pampers.cz, která nabídne rodičům interaktivní způsoby, jak oslavit nadšení dětí pro hru.

“V Pampers projevujeme uznání každodennímu úsilí dětí hrát si a vyrábíme pro ně vybavení, které jim poskytne volnost pohybu, abychom jim tak pomohli hrát si co nejlépe”, říká Juraj Králik ze společnosti Procter & Gamble. “S radostí nabízíme rodičům výrobky, které jejich malým šampionům úžasně padnou. Za nejvhodnější příležitost k vyjádření uznání z dětského nadšení pro hru považujeme právě Letní olympijské hry 2012 v Londýně.”

Výrobky Pampers jsou inspirovány dětmi

Rodiče mohou „vybavení pro hru“ od Pampers nyní koupit v maloobchodní síti zabalené ve speciálním balení s logem P& G. Pampers Active Baby nabízí maminkám dokonale padnoucí plenky pro jejich malého šampiona. Plenky Pampers Active Baby jsou navrženy s ohledem na jedinečné nadšení dětí pro hru a pomáhají jim zvládnout každodenní výzvy, kterým čelí.

Navštivte internetovou stránku www.pampers.cz nebo sledujte Pampers na Facebooku (www.facebook.com/pampers.cz), abyste zjistili více o plenkách Pampers Active Baby plenkách a čisticích ubrouscích Pampers Baby Fresh, a dozvěděli se, proč jsou výrobky Pampers vybavením, které pomáhá podporovat nadšení dětí pro hru. O plenkách Pampers Active Baby a čisticích ubrouscích Baby Fresh Pampers projevuje uznání jedinečnému nadšení dětí pro hru prostřednictvím plenek s prodyšnou, hebkou vnější vrstvou a s pružnými zapínacími pásky, které se přizpůsobí tvaru bříška dítěte. Nové extra absorpční zóny pomáhají urychlit odvádění vlhkosti, zatímco manžety okolo nožiček pomáhají poskytovat ochranu před protečením. Na plence děti navíc najdou zábavné obrázky zvířátek z farmy. Pro úžasnou dvojnásobnou péči o dětskou pokožku vyzkoušejte plenky Pampers Active Baby spolu s čisticími ubrousky Pampers Baby Fresh. Doporučená maloobchodní cena plenek Active Baby začíná na 299,- Kč a doporučená maloobchodních cena za 1 balení (64 ks) čisticích ubrousků Baby Fresh je 39,90 Kč. Maloobchodní ceny se mohou lišit. O Pampers® Pampers je ochranná známka společnosti Procter & Gamble (NY burza: PG) a její největší globální značka, zároveň je však i nejprodávanější značkou dětských plenek na světě.

O autorovi: Zuzana Rybářová (255 dalších článků)

Mgr. Zuzana Rybářová, mediální konzultant a zároveň známá novinářka zaměřující se na cestovatelský sektor. Pracovala mj. jako šéfredaktorka časopisu Travel Digest, dnes je sama sobě šéfem v kreativní agentuře Amaze.cz, v níž působí především jako konzultantka v oboru Public relations. A samozřejmě: vede portál Malý Dobrodruh.cz a je pravidelným hostem pořadu Sama doma České televize. Více si o ní můžete přečíst zde: Zuzana Rybářová - profil.


Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*