Jste nerozhodní, když si máte něco sami koupit? Potřebujete, aby vám někdo poradil? Pak vyzkoušejte privátní nakupování v obchodu Ski a Bike Centrum Radotín, kdy si sjednáte schůzku na prodejně s odborným poradcem i mimo pracovní dobu.

Privátní nakupování, Malý dobrodruh
Současnou novinkou je privátní nakupování, které je mezi lidmi velmi oblíbené. Foto: www.skiservis.cz

„Zastáváme názor, že přístup prodavače činí až 80% procent při rozhodování, zda si zákazník nakoupí či nikoli,” komentuje výsledky Lukáš Princ ze specializovaného cyklistického a lyžařského obchodu Ski a Bike Centrum Radotín. Právě jeho přístup k zákazníkům mu letos přinesl ocenění Nejlepší personál v soutěži Prodejna roku 2012, kterou pořádá vydavatelství Economia. „Náš personál nejen že zábavnou formou školíme a motivujeme ho, ale vymýšlíme spolu i pro klienty nadstandardní služby,“ dodává.

Jak privátní nakupování probíhá?

Jednou z takových novinek, kterou v Česku dokonce mezi sportovními obchody zavedli jako první, bylo Privátní nakupování, které dnes začíná být velmi oblíbené. „Zejména sportovní a outdoorové vybavení si vyžaduje čas a klid na výběr,“ upozorňuje na současný trend v nakupování Lukáš Princ. „Telefonicky či e-mailem si můžete domluvit na naší prodejně individuální návštěvu – v případě potřeby i mimo otevírací dobu – a v čas, který vám vyhovuje, se vám bude věnovat náš specialista. A to naprosto zdarma,“ dodává s tím, že jeho obchod pro zákazníky pravidelně pořádá také praktické workshopy. „V nich se naučí například to, jak servisovat lyže doma a podobně,“ uzavírá Lukáš Princ. Právě nabídka podobných služeb je podle něj cestou, jak mohou menší obchody prosperovat i v době ekonomické krize.

Soutěž Prodejna roku

Sedmého ročníku Soutěže Prodejna se letos zúčastnilo 268 prodejen, z nichž 21 postoupilo do užšího finále. Právě ty v říjnu navštívilo pět kvalifikovaných inspektorů společnosti TÜV SÜD Czech. Hodnocení probíhalo metodou Mystery shopping, tedy simulovaného nákupu, kdy inspektor hraje roli zákazníka – na rozdíl od něho je však vycvičen a více si všímá detailů, aniž by obsluha pojmula podezření na neobvyklý účel návštěvy. Chová se jako běžný zákazník a většinou nějaké zboží nakoupí, aby prověřil ochotu, kvalifikaci a zbožíznalství personálu. Nesmí mu uniknout, zda provozovna plní všechny zákonné požadavky, jak je dodržována čistota a hygienické požadavky i zda je zboží správně označeno a nabízeno k prodeji. Po odchodu hodnotí každé z 30 kritérií počtem bodů (stupnice 1–9) a připojí k němu krátký komentář. Konečné pořadí pak ještě ovlivní bodování odborné poroty časopisu Regal z nakladatelství Economia, které je pořadatelem soutěže.

Ski a Bike Centrum Radotín v soutěži Prodejna roku zvítězilo již podruhé – třetího místa v kategorii nepotravinových prodejen a ocenění za nejlepší personál dosáhlo i v roce 2010.

Více informací o tomto specializovaném obchodu pro lyžování a cyklistiku, který provozuje špičkový sportovní servis, test centrum a půjčovnu lyžařského vybavení najdete na www.skiservis.cz.

O autorovi: Zuzana Rybářová (255 dalších článků)

Mgr. Zuzana Rybářová, mediální konzultant a zároveň známá novinářka zaměřující se na cestovatelský sektor. Pracovala mj. jako šéfredaktorka časopisu Travel Digest, dnes je sama sobě šéfem v kreativní agentuře Amaze.cz, v níž působí především jako konzultantka v oboru Public relations. A samozřejmě: vede portál Malý Dobrodruh.cz a je pravidelným hostem pořadu Sama doma České televize. Více si o ní můžete přečíst zde: Zuzana Rybářová – profil.


(Visited 7 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*