Tradiční finský výrobce dětského funkčního oblečení Reima chce kampaní Kidventure Challenge rozhýbat děti z celého světa tak, aby strávily venku o milion hodin více oproti současnosti. Z každé z 15 zúčastněných zemí pak vybere jednu rodinu, která se vydá na dobrodružnou výpravu do magického finského Laponska!

Reima Go
Aktivní životní styl je nejen klíčem k pevnějšímu zdraví, ale i k lepším kognitivním (poznávacím) schopnostem dětí. Foto: www.reima.com

Negativní a stále častější jev, kdy spousta dětí stráví mnoho hodin denně před různými obrazovkami, a naopak jen krátkou dobu věnuje volné hře na čerstvém vzduchu, může ve svém důsledku ohrozit zdraví celé generace. Finská firma Reima se proto rozhodla bojovat proti tomuto nebezpečnému trendu “dětské nepohyblivosti” a chce pomoci rodičům podpořit aktivitu jejich dětí. Protože – jak ukázal podrobný výzkum Reimy – aktivní životní styl je nejen klíčem k pevnějšímu zdraví, ale i k lepším kognitivním (poznávacím) schopnostem dětí.

“Každý rodič chce, aby jeho děti vyrůstaly zdravě. Abychom toto přání splnili, musíme dělat vše pro to, abychom dětem zajistili dostatek příležitostí k aktivnímu pohybu a volné hře – ostatně, mají na to nárok. Musíme tak proto činit všemi dostupnými prostředky, a zvláště si ceníme rodičů, kteří dovedou spojit síly a své tipy a zkušenosti vzájemně sdílet,“ říká výkonná ředitelka Reimy Elina Björklund, která je zároveň matkou tří aktivních dětí.

Aby rodiče i děti inspirovala k aktivitě, vyhlašuje Reima výzvu #millionhoursofjoy. Jejím cílem je vyzvat děti z celého světa, aby se společně pohybovaly venku o milion hodin déle, než je běžné. Čtyřměsíční kampaň poběží v 15 zemích: Finsku, Švédsku, Norsku, Dánsku, Velké Británii, Německu, Rakousku, Polsku, Estonsku, České republice, Švýcarsku, USA, Kanadě, Rusku a Číně.

Reima Go aplikace
Uživatelé speciálního senzoru aktivity ReimaGO mohou snadno přidat své aktivní hodiny do kampaně využitím stejnojmenné bezplatné aplikace. Foto: www.reima.com

Jak na to:

  1. Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Rodiče budou zaznamenávat denní aktivity svých dětí buď na webových stránkách www.reima.com/Kidventure, nebo prostřednictvím příspěvků na sociálních médiích s uvedením hashtagu #millionhoursofjoy.
  2. Uživatelé speciálního senzoru aktivity ReimaGO mohou snadno přidat své aktivní hodiny do kampaně využitím stejnojmenné bezplatné aplikace.
  3. Všichni soutěžící se zúčastní každý týden losování o hodnotné ceny (sensory ReimaGO, outdoorové oblečení Reima nebo sportovní náčiní) a hlavní výhrou bude výlet na Reima Kidventure activity v magickém finském Laponsku v březnu 2018. Z každého státu bude vylosována jedna rodina, která se zúčastní výletu a zažije arktické aktivity, jako jsou setkání se sobem, jízda v saních tažených psy husky, sjezdové lyžování a mnoho dalších.

Protože Reima spolupracuje s mnoha neziskovými organizacemi, které nabízejí příležitosti pro aktivní hru dětí a zlepšují jejich životní styl, bude se moci kampaně zúčastnit více dětí právě díky akcím, které zmíněné charitativní organizace připravují.

Speciální senzor motivuje děti k pohybu

Senzor ReimaGO®
Senzor ReimaGO® koupíte na skibi.cz za 1 099 Kč. Foto: www.reima.com

Reima chce inspirovat rodiny k tomu, aby spolu objevovaly radost z pohybu. Spolu s produkty, které dětem umožňují volně se pohybovat, zajistí, že budou v pohodlí při jakékoliv aktivitě. Minulý rok tak firma Reima společně se Suunto, vedoucí značkou sportovních hodinek, vyvinula koncept ReimaGO. Skládá se z nositelného senzoru, který měří fyzickou aktivitu dětí, a bezplatné hravé aplikace (ke stažení je na App Store a Google Play), jež je motivuje, aby se hýbaly, a široké škály oblečení se speciální kapsičkou na tento senzor. V prodeji na www.skibi.cz je také náramek ReimaGO. Jakmile se dítě s pohybovým senzorem hýbe, data se pomocí aplikace načítají do mobilu. “Ta je jednoduchá a přitom zábavná a snadno ovladatelná – ukazuje dětem jejich pokroky a shromažďuje odměny za jejich aktivitu. Nezabere to moc času a děti mohou zase hned vyrazit ven. Rodiče mají v aplikaci své vlastní zobrazení, kde mohou snadno sledovat úroveň dětské pohybové aktivity, stejně tak si mohou nastavit individuální cíle a odměny pro děti,“ radí Petra Tichá ze Ski a Bike Centrum Radotín, které je výhradním dovozcem značky Reima do ČR.

Reima je od roku 1944 vedoucí značkou dětského venkovního oblečení. Jejím cílem je inspirovat děti, aby objevovaly radost z pohybu a cítily se pohodlně v jakémkoliv počasí po celý rok. Funkčnost, bezpečnost, udržitelnost a inovace jsou nejdůležitějšími prvky designu Reima a všechny produkty testují ti nejupřímnější a nejpřísnější testeři – děti samotné.

Více na www.skibi.cz

 

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*